Χίος, Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου

Από τα 6 τμήματα των ΕΠΑΛ θα τη γλιτώσουν 3, αλλά ακόμη δεν ξέρουν ποια θα είναι!

Δείτε το Βίντεο
Δευ, 02/10/2017 - 12:29

Με το γραφείο του περικυκλωμένο από μαθητές, ο Κ. Πιπερίγκος Σύμβουλος του Βουλευτή Α. Μιχαηλίδη ενημέρωσε την αντιπροσωπία γονέων, που τον επισκέφθηκε ότι συνάντηση με τον Υφυπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων  Δημήτρη Μπαξεβανάκη είχε σήμερα το πρωί ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης. Αντικείμενο της συνάντησης αποτέλεσε το ζήτημα που έχει ανακύψει με τη λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων ΕΠΑΛ στη Χίο.

Όπως αναφέρει σχετικό δελτίο Τύπου, που τους διάβασε, συμφωνήθηκε να εγκριθεί η λειτουργία ακόμα τριών ολιγομελών τμημάτων ΕΠΑΛ στο νησί, μεταξύ των οποίων και ένα στα Καρδάμυλα. «Θα υπάρξει επίσημη ενημέρωση όταν οριστικοποιηθεί η επιλογή των συγκεκριμένων τμημάτων», καταλήγει το δελτίο Τύπου.

 

Ευτυχία Βλυσίδου σε αντιπροσωπεία γονέων - μαθητών - Σε δύο χρόνια δεν θα υπάρχει κανένα ΕΠΑΛ

Σχετικά Άρθρα

Πέμ, 13/12/2018 - 11:47

 

Προκοστολόγηση της μελέτης σκοπιμότητας για τα λιμάνια της Χίου και των Μεστών ζήτησε από το Λιμενικό Ταμείο Χίου το Υπουργείο Ναυτιλίας, κάτι το οποίο θα γίνει σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ώστε στη συνέχεια το υπουργείο να μεριμνήσει για την εξασφάλιση της χρηματοδότησης για τη μελέτη.

Τα παραπάνω προέκυψαν μετά τις νέες επαφές που έγιναν στο περιθώριο της παρουσίας του Γενικού Γραμματέα Ναυτιλίας, Δ. Τεμπονέρα στη Χίο, για τις εργασίες του ΣΑΣ και της ημερίδας για την ακτοπλοΐα και το μεταφορικό ισοδύναμο, με τον Πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Χίου, Αντώνη Κέφη να γνωστοποιεί, μέσω του Ράδιο “Α” τις τελευταίες εξελίξεις.

Αξίζει να αναφερθεί ότι κατά τη διάρκεια της ημερίδας  σημαντική αναφορά έγινε στο λιμάνι των Μεστών. Αποσαφηνίσθηκε ότι θα πρέπει να αναλυθούν τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα μιας τέτοιας απόφασης καθώς και οι οικονομικές συνέπειες που θα έχει η μετακίνηση της επιβατικής και εμπορευματικής κίνησης που θα αποφασιστεί έπειτα από δημόσιο διάλογο. Τέλος επισημάνθηκε ότι προχωρούν οι μελέτες χερσαίων εγκαταστάσεων για την πλήρη εφαρμογή του ISPS και για την προσέλκυση κρουαζιέρας.

Όπως είπε στο Ράδιο "Α"  ο Δήμαρχος, Μανώλης Βουρνούς, είναι αναγκαίο “να γίνει μια μελέτη η οποία θα βλέπει την τοπική οικονομία στο σύνολό της και θα βλέπει τι την συμφέρει περισσότερο. Ποια είναι τα υπέρ αν λειτουργεί το κεντρικό λιμάνι στη Χίο, ποια αν λειτουργεί στα Μεστά; Εφ’ όσον λειτουργήσει στη Χίο ή τα Μεστά ποιες είναι οι αρνητικές επιπτώσεις και πως θεραπεύονται; Τι θα κάνουμε για να καλύψουμε αυτές τις αρνητικές επιπτώσεις; Δεν μπορεί να πεθάνουν π.χ. οικονομικοί κλάδοι επειδή έχει πείσμα ο Δήμαρχος να μεταφέρει στα Μεστά την εμπορευματική κίνηση ή επειδή κάποιος έριξε μια καλή ιδέα ή επειδή το θέλει ο Υπουργός ή επειδή μας βρέθηκε ένα λιμάνι εκεί,που κάποιος, για κάποιο λόγο το έκανε εκείνη την εποχή. Πρέπει να γίνει με σωστές κινήσεις όλο αυτό και ούτε πρέπει να μείνουμε στο λιμάνι της Χίου επειδή αυτό ξέρουμε κι αυτό εμπιστευόμαστε, όπως έλεγε μια διαφήμιση απορρυπαντικού παλιά. Πρέπει να κάνουμε κινήσεις σαν κοινωνία και σαν οικονομία βασισμένοι σε πραγματικά δεδομένα. Να το μετρήσουμε να δούμε τι μας συμφέρει και τι εξυπηρετεί το μέλλον.”

Για ο ίδιο θέμα μέσω του Ράδιο “Α” παρέμβαση έκανε και ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, Γιώργος Μισετζής, συντασσόμενος με το Δήμαρχο αλλά εκφράζοντας παράλληλα τη βεβαιότητα ότι το λιμάνι των Μεστών μπορεί να ενταχθεί στην οικονομική ζωή του τόπου δυναμικά. Μάλιστα σημείωσε ότι αντί του ενός δρομολογίου εβδομαδιαίως που επιδιώκεται να προσεγγίζει στα Μεστά, ειδικά για τους θερινούς μήνες, θα πρέπει να εξεταστεί η πραγματοποίηση και 2ου.

“Είναι πύλη το λιμάνι Μεστών και πριν τη νέα σεζόν πρέπει να ολοκληρωθεί η μελέτη σκοπιμότητας και να αναληφθούν πρωτοβουλίες. Πρέπει να καταλάβουμε ότι ο τουριστικός τομέας πάσχει και θα φτάσουμε σε “λουκέτα”, οπότε πρέπει να ενεργήσουμε άμεσα”, κατέληξε ο κ. Μισετζής.