

Χθες ο Πρόεδρος των εκπαιδευτών οδήγησης Β. Αιγαίου και μέλος της δημοτικής επιτροπής κυκλοφορίας, Παντελής Κουνιάδης μιλώντας στο Ράδιο - Αλήθεια, καυτηρίαζε το αλαλούμ που υπάρχει σε ζητήματα κυκλοφορίας επισημαίνοντας ότι ακόμη και να θέλει να ψάξει κανείς τον υπεύθυνο για τα χαμηλά όρια ταχύτητας των 30χλμ στην οδό Χρήστου, θα είναι δύσκολο να τον βρει γιατι συνήθως τέτοιες αποφάσεις δεν έχουν - όπως είπε χαρακτηριστικά- "ούτε μαμά, ούτε μπαμπά".
Σήμερα αποδεικνύεται ότι τουλάχιστον στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει "και μαμά και μπαμπάς", αφού το πρωί με παρέμβασή του, και εκείνος, στο Ράδιο "Α" ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Χίου, Κλέαρχος Χρύσης, που είναι επίσης μέλος της δημοτικής επιτροπής κυκλοφορίας, είπε ότι τα όρια ταχύτητας αναφέρονταν στην συγκοινωνιακή μελέτη του έργου, που πέρασε από την τεχνική υπηρεσία του Δήμου, πετώντας το "μπαλάκι" των ευθυνών και στην υπηρεσία.
Μάλιστα ο ίδιος αναφέρθηκε στα "τρωτά" του συστήματος λειτουργίας των υπηρεσιών παρουσιάζοντας κι ένα δεύτερο παράδειγμα, που αφορά τους χρόνους των φαναριών στην έξοδο από την πόλη, λέγοντας ότι έχει επισημάνει στην υπηρεσία ότι είναι περιορισμένοι με αποτέλεσμα να δημιουργείται ουρά οχημάτων, για να λάβει την απάντηση ότι η ρύθμισή τους πρέπει να αποφασιστεί από τη... Θεσσαλονίκη!
Βέβαια το θέμα είναι πέρα από τις διαπιστώσεις να δοθούν λύσεις στα προβλήματα.