
Προσγειωμένος και μ’ ένα πλάνο που έχει καταρτιστεί εδώ και αρκετό καιρό, «χτίζοντας» το προφίλ του προϊόντος μέσα από την έρευνα των ιδιοτήτων του και των εφαρμογών του, που είναι διαρκής, ο Γιάννης Μανδάλας, Διευθύνων Σύμβουλος της Mediterra, της θυγατρικής εταιρείας της ΕΜΧ, μίλησε σήμερα στην «Α» για τη συμφωνία, την πρώτη που αφορά τελικά προϊόντα μαστίχας, η οποία υπεγράφη στις 28 Νοεμβρίου στην Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας, με την 4η σε μέγεθος στη συγκεκριμένη χώρα, εταιρεία διανομής φαρμακευτικών ειδών, JAM JOOM.
Η συμφωνία, που υπέγραψαν η ΕΜΧ και Mediterra αφορά στη διανομή 10 παρα-φαρμακευτικών προϊόντων μαστίχας της σειράς MASTIHA Art of Nature, τα οποία εκτιμούν ότι θα βγουν στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2018.
Η συγκεκριμένη συνεργασία, όπως είπε ο Γιάννης Μανδάλας, χρειάστηκε περίπου 1,5 χρόνο μέχρι να φτάσει στο τελικό στάδιο της σύναψης, ενώ αντίστοιχες διαδικασίες είναι σε εξέλιξη σε 2 ακόμα χώρες του αραβικού κόλπου, με το ενδεχόμενο επίσημων ανακοινώσεων μέσα στο επόμενο δίμηνο.
Στη Σαουδική Αραβία, όπως εξήγησε ο ίδιος, των 30 εκατομμυρίων κατοίκων, χωρίς να υπολογίζουμε τους φιλοξενούμενους από άλλες χώρες που βρίσκονται εκεί, ειδικά στις μεγαλύτερες ηλικίες είναι γνωστό το φυσικό προϊόν της μαστίχας, ως μπαχαρικό στη μαγειρική και ως αρωματικό (λιβάνι) αλλά με την παρούσα συμφωνία επιχειρείται το άνοιγμα σε μια άλλη αγορά με τη διεύρυνση της γκάμας των καταναλωτών, μέσω της προώθησης παραφαμακευτικών προϊόντων μαστίχας σε φαρμακεία και καταστήματα υγιεινής διατροφής.
Από τους καταναλωτές της συγκεκριμένης περιοχής φαίνεται να υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα φυσικά προϊόντα και ειδικά για τα συμπληρώματα διατροφής ανέφερε ο Γιάννης Μανδάλας, ο οποίος αναμένει την εξέλιξη του νέου αυτού εγχειρήματος.
«Νομίζω δεν θέλει πολύ βιασύνη. Τα βήματα που απαιτούνται κάθε φορά είναι πολλά και χρονοβόρα. Νομίζω, όμως, ότι όλοι ξέρουμε ότι το μέλλον των παραγωγών είναι συνδεδεμένο με την αξιοποίηση αυτών των ιδιοτήτων της μαστίχας και με τη διανομή τελικών προϊόντων. Το ξέρουν οι μαστιχοπαραγωγοί, και η Ε.Μ.Χ. το ξέρει πολύ καλύτερα, λόγω της ΕΛΜΑ. Η ΕΛΜΑ είναι από τα προϊόντα που χρηματοδοτούν, επί μια δεκαετία τώρα, την τιμή της μαστίχας, έχοντας 7% μερίδιο αγοράς και όντας 4η μάρκα σε προτίμηση στην Ελλάδα. Όσο περισσότερα προϊόντα καταφέρουμε να βγάλουμε στην αγορά, τόσο περισσότερο θα εισφέρομαι στο εισόδημα των παραγωγών», σημείωσε ο Γ. Μανδάλας, οποίος ανέφερε ακόμη ότι εκτός από της χώρες του αραβικού κόλπου, επιχειρούν αυτήν την περίοδο, τη διείσδυση προϊόντων τους και σε 2 τουλάχιστον, χώρες της Ευρώπης.

































 





