
Στους άξονες πάνω στους οποίους θα κινηθεί η τουριστική προβολή της Χίου για το 2025 αναφέρθηκε σε συνέντευξη του, ο Αντιδήμαρχος Tουρισμού Γιώργος Χριστάκης.
Σύμφωνα με τον ίδιο η εξωστρέφεια και η προβολή της Χίου, με βασικό εργαλείο την εφαρμογή Experience Chios, παραμένει ο πρώτος άξονας ενώ ακολουθεί η προσέλκυση νέων αγορών όπως η Βόρεια Ελλάδα και τα Βαλκάνια.
Ο ενναλακτικός τουρισμός είναι ο τρίτος άξονας πάνω στον οποίο θα κινηθεί η προβολή της Χίου και ακολουθεί η σύμπραξη του τουρισμού με τον πολιτισμό.
Προϋπόθεση η βελτίωση των υποδομών και θεσμικές παρεμβάσεις που αποτελούν τον 5ο και τελευταίο άξονα της τουριστικής προβολής του 2025, με τον κ. Χριστάκη να τονίζει την άριστη συνεργασία τόσο με τα προηγούμενα όσο και με τα νέα μέλη της επιτροπής τουριστικής προβολής.







































