
Πτώση του ποσοστού των άριστων γραπτών και άνοδο των γραπτών που βαθμολογήθηκαν κάτω από τη βάση, καταγράφουν τα στατιστικά δεδομένα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που αφορούν τις βαθμολογίες, που δημοσιοποιήθηκαν σήμερα, των υποψηφίων που συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Συγκεκριμένα κάτω από τη βάση βαθμολογήθηκαν σε σύνολο 1.998 γραπτών τα 745, ποσοστό 37,29%, όταν πέρσι το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 34,27% και πρόπερσι 28,53%. Από 10,1 έως 12 βαθμολογήθηκε το 13,31% των γραπτών, από 12,1 έως 15 το 18,97%, από 15,11 έως 18 το 15,62% των γραπτών και τέλος 269 γραπτά πήραν άριστα, δηλαδή βαθμό από 18,1 έως 20 που αναλογεί σε ποσοστό 14,81%, όταν πέρσι αυτό το ποσοστό ήταν 19,06% και πρόπερσι 17,07%.
Πολύ καλό ποσοστό άριστων γραπτών (από 18,1 έως 20), σχεδόν ένα στα τέσσερα, είχαν οι υποψήφιοι από το 3ο ΓΕΛ, που όπως είπε χαρακτηριστικά η Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ευτυχία Βλυσίδου, φέτος οι μαθητές του έκαναν θαύματα.
Σχολιάζοντας τις επιδόσεις των υποψηφίων, σημείωσε ότι δεν «μπορεί κανείς ούτε να θριαμβολογεί, αλλά ούτε και να μεμψιμοιρεί. Τα παιδιά έκαναν αυτό το οποίο μπόρεσαν να κάνουν».
«Δεν ξέρω», συνέχισε, «αν σε συνάρτηση με τις βάσεις προδιαγράφεται ίσως μια αύξηση των εισακτέων σε ΤΕΙ και σε σχολές που θα είναι πιο μεσαίες οι βάσεις. Από εδώ και πέρα απαιτείται ρεαλισμός. Οι υποψήφιοι πρέπει να αξιολογήσουν σωστά τα αντικειμενικά δεδομένα, να μελετήσουν με προσοχή τις ανακοινώσεις του υπουργείου Παιδείας και έγκυρων αναλυτών της εκπαίδευσης ώστε να έχουν ρεαλιστικές επιλογές σε σχολές που θα τους δώσουν διέξοδο.»
Η Δ/ντρια εκπαίδευσης θύμισε ότι συμβουλές για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού και τις επιλογές δίνονται και από το ΚΕΣΥΠ, προτρέποντας υποψήφιους και γονείς να επικοινωνήσουν με το 22710 – 44809.
« Μέσα βέβαια στο κλίμα του ότι ήταν δύσκολα τα μαθηματικά, ήταν δύσκολη η φυσική και το άγνωστο κείμενο των αρχαίων ήταν φοβερά δύσκολο στη μετάφραση τα παιδιά μας σε γενικές γραμμές πήγαν καλά», κατέληξε η κα Βλυσίδου.
Αναλυτικά τα στατιστικά της Δ/νσης παρουσιάζονται σε μορφή PDF







































