Βαθμολογίες πανελλαδικών: Στατιστικά στοιχεία των επιδόσεων αλλά και ποια σχολεία διακρίθηκαν στη Χίο - 1ος στο 3ο ΓΕΛ ο Πέτρος Μαραγκός

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ "Α" ΤΗΣ Δ/ΝΤΡΙΑ Β/ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δείτε το Βίντεο
Πέμ, 29/06/2023 - 15:06

Αρκετές επιτυχίες υποψηφίων από τη Χίο, περιμένει με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων εισαγωγής στα Πανεπιστήμια η Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου, Ευτυχία Βλυσίδου, κρίνοντας από τις βαθμολογίες που γνωστοποιήθηκαν σήμερα και εξετάζοντας τα τοπικά στατιστικά δεδομένα.

Αρκετά καλές επιδόσεις φαίνεται να έχουν οι υποψήφιοι της θετικής κατεύθυνσης -όχι όμως του τομέα υγείας- ενώ δεν πήγαν καλά οι υποψήφιοι των ανθρωπιστικών σπουδών.

"Βατερλό" για τους μαθητές τα μαθήματα των αρχαίων και των μαθηματικών, με υψηλά ποσοστά γραπτών κάτω από τη βάση, ενώ τα σχολεία οι μαθητές των οποίων φαίνεται να πήγαν πολύ καλά με βάση τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που παρουσίασε στο Ράδιο “Αλήθεια” η κα Βλυσίδου, είναι το ΓΕΛ Βροντάδου και το 3ο ΓΕΛ.

Το 3ο ΓΕΛ ήταν και το μόνο σχολείο που μέχρι τη 1.30 το μεσημέρι είχε δώσει τα ονόματα υποψηφίων που πρώτευσαν στις ομάδες τους, με τον Πέτρο Μαραγκό από τη θετική κατεύθυνση να έχει την καλύτερη επίδοση στο σχολείο του με μέσο όρο 19.425.

Ακολουθούν τα κυριότερα αποσπάσματα της συνέντευξης της κας Βλυσίδου:

Έχουμε μία διασπορά βαθμολογίας σε όλα περίπου τα σχολεία από το 0,2 μέχρι και το 20. Οι βαθμοί οι οποίοι είναι πάνω από το 18 μέχρι το 20 είναι λίγοι. Στη φυσική έχουμε υψηλό στατιστικό με βαθμολογία από 18 περίπου έως 20, που φτάνει στο 24%. Στην χημεία έχουμε υψηλό στατιστικό στα άριστα γραπτά που ξεπερνά το 20%. Στα αρχαία το ποσοστό των άριστον γραπτών είναι πολύ χαμηλό 5,5 με 6%, στη βιολογία είναι υψηλό το ποσοστό των άριστων γραπτών και πλησιάζει το 30%, στην ιστορία είναι περίπου 8%, στα λατινικά κινείται στο 17%. Γενικά όμως ο κύριος όγκος των γραπτών κυμάνθηκε από 12,6 έως 18,4, που σημαίνει ότι θα έχουμε επιτυχίες. 

 Ειδικότερα ποιοτικά χαρακτηριστικά διαπιστώσαμε στα εξής σχολεία:

Στο ΓΕΛ Βροντάδου για μία ακόμη φορά έχουμε πολύ μικρό εύρος βαθμολογίας στην βιολογία που το κατώτερο γραπτό είναι 15,8 και το ανώτερο 19,8, στα λατινικά 15,6 με 20 και στη Χημεία υγείας 14,6 με 18,3.

Στο 3ο ΓΕΛ  στα μαθηματικά των θετικών επιστημών 13,5 με 19,9. 

Αυτό σημαίνει ότι η επίδοση των μαθητών κατά μέσο όρο είναι υψηλή στα σχολεία αυτά. 

Οι μόνοι πρωτεύσαντες, ανά ομάδα προσανατολισμού, που είχαν γνωστοποιηθεί μέχρι τη 1:30 το μεσημέρι στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ήταν εκείνοι από το 3ο ΓΕΛ.

Στην ομάδα θετικών επιστημών πρώτος με μέσο όρο 19.425 ο Πέτρος Μαραγκός, στην ομάδα υγείας  η Σταμούλη Βαρβάρα με 18,800, στην ομάδα πληροφορικής - οικονομίας ο Μπουλής με 18.500 και στην ανθρωπιστικών ο Μεργές Ιωάννης με 17.750. 

Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά δείχνουν ότι σημαντικός αριθμός μαθητών, από 25 έως 30% κυμάνθηκε ανάμεσα στο μηδέν και το δωδεκάμισι. Στα μαθηματικά ξεπερνάει το 50%, στη φυσική πλησιάζει το 40%, στη γλώσσα 8% και στα αρχαία πλησιάζει το 60%!  

Το ⅓  των μαθητών δεν πήγε καλά στις εξετάσεις.

Συμπερασματικά τα αποτελέσματα με βάσει τις βαθμολογίες των γραπτών, δεν ήταν καλά στην ανθρωπιστική κατεύθυνση, αντίθετα πήγαν καλά οι υποψήφιοι της θετικής και όχι τόσο καλά οι υποψήφιοι για τις σχολές υγείας. 

Στα ΕΠΑΛ η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας έχει βγάλει στατιστικά για τα κοινά μαθήματα των μαθηματικών και της έκθεσης.

Στην έκθεση 29% έχει γράψει κάτω από τη βάση, 27% είναι από 10 έως 12,5, 30% είναι από 12,6 μέχρι 15, 14% είναι από 15,1 μέχρι 18,4 και 1% των γραπτών είναι άριστο.

 Στα μαθηματικά κάτω από τη βάση βαθμολογήθηκε το 53% των γραπτών, 10 με 12,5 το 12 %, 12,6 με 15 το 11%, 15,1 με 18,4 το 19% και τα άριστα γραπτά κυμαίνονται στο 6 με 7%.

“Και στα ΕΠΑΛ θα έχουμε επιτυχίες γιατί και στα άλλα μαθήματα έχουν γράψει σχετικά καλά τα παιδιά”, ανέφερε η κυρία Βλυσίδου.

se_kali_thesi_i_hios_sti_vathmologia_ton_panelladikon

Σχετικά Άρθρα