Χίος, Κυριακή 8 Δεκεμβρίου

Οι millennials στηρίζουν τεχνολογικά τους μεγαλύτερους ηλικιακά συγγενείς

Τρί, 11/06/2019 - 16:59

Μια νέα έρευνα της Kaspersky διαπίστωσε ότι πάνω από το ένα τρίτο (35%) των ατόμων ηλικίας άνω των 55 ετών δεν θα ήταν σε θέση να αντιμετωπίσουν τις καθημερινές τεχνολογικές προκλήσεις χωρίς την υποστήριξη των παιδιών τους.

 

Αυτομάτως στρέφονται προς τα νεότερα μέλη της οικογένειας για κάθε μορφή τεχνολογικής υποστήριξης. «Μπορείς απλά να… μου φτιάξεις το Internet;», «...πώς ανεβάζω αρχεία στο cloud;» ή «... πώς να διασφαλίσω την online banking εφαρμογή που χρησιμοποιώ;», είναι φράσεις που ακούγονται στα περισσότερα σπίτια με ολοένα και αυξανόμενους ρυθμούς. 

 

Σε μια εποχή που οι νέοι άνθρωποι προσπαθούν να αγοράσουν σπίτια, να αποκτήσουν παιδιά και να εξελίξουν την καριέρα τους, οι απαιτήσεις από τα μη ενημερωμένα μέλη της οικογένειας για την παροχή δωρεάν τεχνικής υποστήριξης μπορεί να μοιάζουν «βουνό». Ενώ περισσότεροι από τους μισούς millennials (55%) αισθάνονται υποχρεωμένοι να παρέχουν τεχνική υποστήριξη κατά παραγγελία σε μεγαλύτερους ηλικιακά συγγενείς, το ένα τέταρτο (25%) σχολίασε ότι αποφεύγει ενεργά τα μέλη της οικογένειας που θεωρούν ότι θα ζητήσουν βοήθεια. 

 

Με το μισούς (52%) άνω των 55 ετών να παραδέχονται ότι δεν γνωρίζουν από τεχνολογία, τέσσερις στους δέκα (41%) τηλεφωνούν στα παιδιά τους ή σε άλλα νεότερα ηλικιακά μέλη της οικογένειας για απομακρυσμένη IT υποστήριξη. Το 18% δήλωσε ότι η τεχνολογική υποστήριξη των παιδιών τους, τους λείπει περισσότερο από την παρέα τους όταν δεν βρίσκονται κάπου κοντά. Και, εξαιτίας της τεράστιας επιθυμία τους να λάβουν βοήθεια από τα μέλη της οικογένειας, το 15% των άνω των 55 ετών έφτασε στο σημείο να τα δωροδοκήσει προκειμένου να τους βοηθήσουν.  

 

Υπάρχει υπερβολική εξάρτηση από τους ήδη πιεσμένους χρονικά millennials να γίνουν οι ήρωες τεχνικής υποστήριξης, κάτι που επηρεάζει τις οικογενειακές σχέσεις, ακόμη και τα δώρα που θα επιλέξουν. Σχεδόν ένας στους τρεις (30%) αποφεύγει να αγοράζει τεχνολογικά δώρα για μεγαλύτερους ηλικιακά συγγενείς, επειδή γνωρίζει ότι θα είναι ο ίδιος που θα πρέπει να το συναρμολογήσει. 

 

Τετ, 04/12/2019 - 21:48

Είναι αρκετά εκνευριστικό όταν ξεμένουμε από μπαταρία στο κινητό μας. Ωστόσο, την επόμενη φορά που θα θελήσουμε να φορτίσουμε το κινητό μας έξω με ένα τυχαίο καλώδιο που βρήκαμε σε ένα αεροδρόμιο ή μια οποιαδήποτε θύρα USB μέσα σε ένα ξενοδοχείο, θα πρέπει να το σκεφτούμε διπλά πριν το κάνουμε. 

Καθώς πλησιάζει η πολυάσχολη περίοδος των διακοπών, το Γραφείο Εισαγγελέα του Λος Άντζελες προειδοποιεί τους ταξιδιώτες για την απάτη με την φόρτιση μέσω καλωδίου USB.

Ειδικότερα, τον βαθμό επικινδυνότητας της χρήσης ενός τυχαίου φορτιστή εξηγεί ο Luke Sisak, ο οποίος εργάζεται ως αναπληρωτής εισαγγελέας στο Λος Άντζελες, αναφέροντας ότι «μια δωρεάν φόρτιση του κινητού μας θα μπορούσε να καταλήξει στο άδειασμα του τραπεζικού μας λογαριασμού». 

Όπως εξηγεί αυτή η διαδικασία ονομάζεται «juice jacking» και ουσιαστικά αναφέρεται στο γεγονός πως ανυποψίαστοι χρήστες συνδέουν τις ηλεκτρονικές τους συσκευές σε θύρες ή καλώδια USB, τα οποία περιέχουν κακόβουλο λογισμικό.  

Με αυτόν τον τρόπο το λογισμικό μπορεί να αξιοποιηθεί από τους χάκερ, οι οποίοι εξάγουν τα δεδομένα των χρηστών της εκάστοτε ηλεκτρονικής συσκευής και συνήθως επιλέγουν να τα κλειδώσουν, καθιστώντας τα πρακτικώς άχρηστα. Ωστόσο, πέρα από τα καλώδια, εξίσου επικίνδυνη είναι και η χρήση θυρών. Κι αυτό γιατί οι χάκερ μπορούν πολύ εύκολα να προσθέσουν δικό τους κακόβουλο λογισμικό στις θύρες USB.    

Επομένως, ο μόνος τρόπος για να προστατεύσουμε τα δεδομένα μας είναι να έχουμε πάντα μαζί μας δικό μας φορητό φορτιστή ή καλώδιο USB και κυρίως να αποφεύγουμε τις φορτίσεις σε μέρη, όπως τα ξενοδοχεία, τα μέσα μεταφοράς και τα αεροδρόμια, καθώς εκεί εγκυμονεί ο κίνδυνος για τέτοιου είδους απάτες. 

Πηγή: The New York Times