Βιργινία Γεραζούνη
Βιωματικό εργαστήρι από το Σύλλογο ψυχολόγων Χίου
10/10/2023 - 13:38
Την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 10 Οκτωβρίου τιμά ο Σύλλογος Ψυχολόγων Χίου διοργανώνοντας δωρεάν Βιωματικό Εργαστήρι με την Ψυχολόγο ...
Η Εφηβεία και πώς... καλοταξιδεύεται.
29/10/2020 - 07:35
Για το μεγάλο κεφάλαιο της Εφηβείας, που πολλές φορές είναι ένας καταρράκτης συναισθημάτων, καταστάσεων, εμπειριών και δημιουργίας στη ζωή και τις...
Βιργινία Γεραζούνη: Αγκαλιάστε και αγαπήστε τον εαυτό σας με τα... όλα του.
08/02/2020 - 07:09
''Να αγκαλιάσουμε και να αγαπήσουμε τον εαυτό μας με όλες τις προσωπικές, ξεχωριστές και μοναδικές μας ατέλειες'' είναι το πρώτο και το πιο βασικό...

Ανακαλύπτοντας την ευτυχία
03/02/2020 - 21:43
Η Ψυχολόγος Βιργινία Γεραζούνη θα μιλήσει την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου στις 6:30 μ.μ. στο Book Cafe του βιβλιοπωλείου Πυξίδα, με θέμα...

Εργαστήριο Αποτελεσματικής Ηγεσίας 34 ωρών στη Χίο
21/01/2020 - 22:01
Το Εργαστήριο Αποτελεσματικής Ηγεσίας θα γίνει για πρώτη φορά εκτός Αθηνών στη Χίο! Αρχίζει το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020 με συνολική διάρκεια...
Εκπαίδευση Αποτελεσματικής Ηγεσίας
20/01/2020 - 19:53
Το Εργαστήριο Αποτελεσματικής Ηγεσίας (LET for Leader Effectiveness Training) θα γίνει για πρώτη φορά εκτός Αθηνών στην Χίο!...

Σεμινάριο γονέων για τα παιδιά και τις νέες τεχνολογίες
03/01/2020 - 18:53
«Παιδιά και ασφάλεια στο διαδίκτυο, στις οθόνες και στα κινητά τηλέφωνα.»
Αυτό είναι το θέμα σεμιναρίου, που οργανώνουν από κοινού η ψυχολόγος...
«Παιδιά και ασφάλεια στο διαδίκτυο, στις οθόνες και στα κινητά τηλέφωνα.»
02/01/2020 - 11:36
«Παιδιά και ασφάλεια στο διαδίκτυο, στις οθόνες και στα κινητά τηλέφωνα.»
Αυτό είναι το θέμα σεμιναρίου, που οργανώνουν από...

Αυτοπροσώπως με την Βιργινία Γεραζούνη
30/10/2019 - 20:23
Την Πέμπτη στις 7.00 και στις 11.00 μ.μ. στην ΑΛΗΘΕΙΑ ΤV, "Αυτοπροσώπως" με τον Γιάννη Τζούμα η Ψυχολόγος Βιργινία Γεραζούνη...

Σεμινάριο για... δύσκολους πελάτες με την Βιργινία Γεραζούνη
22/10/2019 - 21:43
Η εξυπηρέτηση των πελατών και η σωστή διαχείριση των παραπόνων είναι πολύ σημαντικά στοιχεία για την φήμη μιας εταιρείας και την αφοσίωση των πελατών...
Αντιμετωπίζοντας δύσκολους πελάτες
22/10/2019 - 21:40
Η εξυπηρέτηση των πελατών και η σωστή διαχείριση των παραπόνων είναι πολύ σημαντικά στοιχεία για την φήμη μιας εταιρείας και την αφοσίωση των...

































