Η τήρηση του Συντάγματος και η κατάλυση του

Τετ, 13/03/2024 - 06:51

Αυτόν τον καιρό παρακολουθώ τους δημόσιους μονολόγους των δήθεν πολιτικών οι οποίοι ενδιαφέρονται τάχα για το εκπαιδευτικό σύστημα της πατρίδας μας και μου έρχεται να βάλω τα κλάματα.

Όσο περισσότερο μιλάνε τόσο χειρότερο το κάνουνε. Αρπάζονται ο ένας από μια κουβέντα του άλλου, π.χ. του Κουτσούμπα και το πάνε όπου του γουστάρει ο καθένας με αποτέλεσμα να γελοιοπούνται ο ένας από τις αντιφάσεις του άλλου και ενώ υποτίθεται ότι βρίσκονται στην ίδια πλευρά, μέσα στο ίδιο κόμμα, αυτοεξευτελίζονται.

Είναι ολοφάνερο ότι το εκπαιδευτικό σύστημα που τους παρήγαγε, φέρει ακέραια την ευθύνη για αυτό που τους συμβαίνει και έτσι το κακό που μας βρήκε σαν κοινωνία και σαν έθνος επιταχύνεται από την στιγμή που οι αξίες και οι θεσμοί μας άρχισαν να αποδομούνται από συγκεκριμένα κέντρα εξουσίας, που βρίσκονται στο εξωτερικό. Ο πατριωτισμός διδάσκεται π.χ. με την πατριδογνωσία, της οποίας το μάθημα καταργήθηκε χωρίς να ανοίξει ρουθούνι.

Τότε άρχισε το ξήλωμα του πουλόβερ, δηλαδή του Συντάγματος, το οποίο ξήλωμα του Συντάγματος απλώς το συνεχίζει ο Μητσοτάκης παραβιάζοντας το Άρθρο 16, το οποίο λέει ότι "η σύσταση ανώτατων σχολών από ιδιώτες ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ" και μάλιστα για να μην υπάρξει παρερμηνεία ο νομοθέτης προσθέτει ότι "η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ιδρύματα που αποτελούν πρόσωπα ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ" και ότι "οι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ".

Κανένας από τους φιλοκυβερνητικούς συνταγματολόγους δεν έβγαλε άχνα για αυτές τις δύο παραγράφους οι οποίες αποκλείουν την παρερμηνεία και έτσι η ύπαρξη και μόνο τέτοιων συνταγματολόγων είναι γελοία από μόνη της.

Τα ιδιωτικά, μη κρατικά και μη κερδοσκοπικά ιδρύματα, δεν αποτελούν πρόσωπα ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, όπως απαιτεί το Σύνταγμα της Ελλάδας και οι καθηγητές που διδάσκουν μέσα σ' αυτά δεν είναι ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ και την πατριδογνωσία μας, όπως επίσης και το Σύνταγμα μας, το έχουν χεσμένο, όπως όλοι όσοι επέτρεψαν την ύπαρξή τους μέσα στην χώρα μας.

Για αυτόν τον λόγο, όταν η χώρα μας ελευθερωθεί, επιτέλους, προτείνω την απαγόρευση ύπαρξης συνταγματολόγων και στην θέση τους να καθιερωθεί η διδασκαλία του Συντάγματος στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, διότι: Το Σύνταγμα μιας χώρας είναι το ιερότερο συμβόλαιο που υπάρχει ανάμεσα στην πολιτική εξουσία και τον λαό. Είναι η Χάρτα των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων των πολιτών και των πολιτικών και υπάρχει για έναν και μόνο λόγο: για να χαλιναγωγεί την εκάστοτε εξουσία, να της υπενθυμίζει ποιά είναι τα όριά της μέσα στα οποία οφείλει να κινείται και να μην της επιτρέπει να εκμεταλλεύεται τη δύναμή της για να καταπατά τα ατομικά δικαιώματα. Από τις διατάξεις του Συντάγματος υπάρχουν κάποιες που απαγορεύεται να αλλάξουν και κάποιες που επιτρέπεται, αλλά αυτό μπορεί να γίνει με πολύ συγκεκριμένη διαδικασία η οποία απαγορεύεται να παραβιαστεί ή να παρακαμφεί.

Δυνατότητα τροποποίησης του Συντάγματος ΔΕΝ ΕΧΕΙ η παρούσα Βουλή, διότι πολύ απλά δεν είναι αναθεωρητική. Επομένως οφείλει να τηρεί απαρέγκλιτα το Σύνταγμα στο πνεύμα και το γράμματα του, χωρίς εκπτώσεις και χωρίς κουτοπονηριές. Θεματοφύλακας του Συντάγματος ορίζεται από το ίδιο το Σύνταγμα στην ακροτελεύτια παράγραφο 4 του Άρθρου 120 ο κάθε Έλληνας πολίτης, πολύ απλά επειδή αυτός που ενδεχομένως θα επιχειρήσει να το καταπατήσει είναι η πολιτική εξουσία και όχι ο λαός. "Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ και ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να αντιστέκονται ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία".

Έτσι αρχίζοντας από το Α, δηλαδή αρχίζοντας από την επανάσταση του αποδομημένου πατριωτισμού του νεοέλληνα, ίσως καταφέρουμε να μάθουμε να αντιστεκόμαστε ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ενάντια σε οποιονδήποτε Μητσοτάκη επιχειρεί να καταλύσει με τη βία και με τις κουτοπονηριές, εν προκειμένου, το Σύνταγμα της Ελλάδας. Μέχρι τότε αυτοί θα συνεχίζουν να αποδομούν την Ελλάδα μας, μετατρέποντάς την σε μια ακόμα μουσουλμανική χώρα και όσοι από εμάς δεν τους βοηθάμε είμαστε ρατσιστές και φασίστες...

Έτσι, ένα Τουρκικό πανεπιστήμιο στην Θράκη, θα τους βοηθούσε πολύ, διότι ο Σουλτάνος βιάζεται να δει το όνειρό του να γίνεται πραγματικότητα, διότι αν δεν βιαζόταν εκείνοι τους οποίους εξυπηρετεί η σημερινή καταπάτηση του Συντάγματος της Ελλάδας, τότε η Βουλή των Ελλήνων θα περίμενε να ωριμάσουν οι συνθήκες για την αλλαγή του Άρθρου 16 προς το καλύτερο και όχι προς το χειρότερο με τις κουτοπονηριές Μητσοτάκη.

Το πραγματικά κακό εκπαιδευτικό μας σύστημα, παράγει όχι μόνο αυτούς που ψήφισαν σήμερα το νομοσχέδιο για τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, αλλά και αυτούς που το καταψήφισαν. Η κουτοπονηριά των τελευταίων και οι αντιφάσεις τους ήταν ολοφάνερες όταν διαμαρτυρόταν για δήθεν δωρεάν Δημόσια Παιδεία. Μπροστά - μπροστά στις διαδηλώσεις έβλεπα να φωνάζουν για Δωρεάν Παιδεία αυτοί ακριβώς οι οποίοι κάνοντας ιδιαίτερα μαθήματα, φροντιστήρια, αυτήν την ακατανόητη για τους ξένους κατάσταση, έχουν μετατρέψει το Δωρεάν στο πιο σύντομο ανέκδοτο. Ένας φίλος βιβλιοπώλης μου εξήγησε, διότι εγώ δεν έχω παιδιά, ότι φροντιστήριο κάνουν τα παιδιά από το δημοτικό ενώ στην 3η Λυκείου οι γονείς πληρώνουν σε φροντιστήρια τουλάχιστον 600 ευρώ τον μήνα. Κάντε το λογαριασμό και θα καταλάβετε πόσο Δωρεάν είναι η παιδεία στην χώρα μας.

Αντιθέτως, στην Φινλανδία, π.χ. που δεν υπάρχουν "μη κρατικά μη κερδοσκοπικά" πανεπιστήμια, τα παιδιά αφήνουν τα βιβλία τους στο σχολείο, διότι το λεγόμενο από εμάς φροντιστήριο γίνεται μέσα στο Σχολείο από τους ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ.

Επίσης τα παιδιά έχουν και ένα γεύμα Δωρεάν, ενώ στο Πανεπιστήμιο το οποίο είναι επίσης Δωρεάν για κάθε Φινλανδό, πληρώνουν μόνο όσοι δεν είναι φινλανδοί, δηλαδή οι αλλοδαποί και έτσι η πατρίδα τους η Φινδανδία έχει και κάποιο έσοδο.

Εδώ αν γίνει κάτι τέτοιο σήμερα, τότε όλοι οι κουτοπόνηροι Δεξιά και Αριστερά, μπορεί να το κατηγορήσουν για ... ρατσισμό και φασισμό. Η γνωστή καραμέλα της δήθεν Δεξιάς και της δήθεν Αριστεράς, όταν κάτι ή κάποιος τους χαλάει την ανθελληνική τους σούπα. Προσπαθήστε να υπερασπιστείτε το Σύνταγμα της Ελλάδος και θα το διαπιστώσετε...

Άλλες απόψεις: Του Θανάση Γεωργούλη