Ξεχειλίζει η αγανάκτηση από μόνιμους, κυρίως υπερήλικες, κατοίκους των βορειοχώρων για τον περιορισμό των δρομολογίων του υπεραστικού ΚΤΕΛ ( ένα εβδομαδιαίως, κάθε Τετάρτη) ζητώντας τόσο από το ΚΤΕΛ όσο και από το Δήμο Χίου να δώσουν άμεσα λύση σε ένα υπαρκτό πρόβλημα, που αν μη τι άλλο, αν συνεχιστεί θα οδηγήσει σε περαιτέρω πληθυσμιακή συρρίκνωση της περιοχής.
Θυμίζουμε ότι προηγήθηκε το «σοκ» στο σχολείο της Βολισσού, που λειτουργεί πλέον ως μονοθέσιο, ενώ τώρα με τη μείωση των δρομολογίων από πέντε (τρια για το γύρο της Αμανής και δύο από Σιδηρούντα προς Βολισσό) σε ένα εβδομαδιαίως, η Βόρεια Χίος… απομακρύνεται κι άλλο από την πόλη, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξυπηρέτηση των κατοίκων της.
Χαρακτηριστική η περίπτωση της κας Στέλλας Ρούσσου, που μένει από το 2012 με τον σύζυγό της στη Βολισσό, η οποία μιλώντας στην «Α» τόνισε ότι αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση θα πρέπει να επιστρέψει στην πόλη αναφέροντας χαρακτηριστικά:
«Μας έχουν ξεχάσει. Ο σύζυγός μου είναι άρρωστος και είναι απαραίτητο να κατεβαίνουμε στη Χίο για θέματα ιατρικά αλλά και για κάλυψη αναγκών τις καθημερινότητας, από πληρωμή λογαριασμών, σούπερ μάρκετ, ακόμη και για να παίρνω τις πάνες που χρειάζεται. Την Πέμπτη έχω ραντεβού με γιατρό. Πώς θα πάω αφού δεν έχει λεωφορείο; Το ταξί για να μας πάει και να μας φέρει χρεώνει 145 ευρώ!»
Η ίδια καταφέρθηκε του αντιδημάρχου της περιοχής Κώστα Ρυμική και της Δημοτικής Αρχής, ζητώντας από εκείνους να δώσουν λύση στο πρόβλημα, αφού το υπεραστικό ΚΤΕΛ δηλώνει αδυναμία, επικαλούμενο βλάβη στο λεωφορείο που εκτελούσε τα δρομολόγια της γραμμής.
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο κος Μαρκέλλος Τσιμής που σημείωσε ότι τους κατοίκους της Αμανής τους θυμούνται μόνο όταν έρχονται εκλογές.
Από την πλευρά του υπεραστικού ΚΤΕΛ, ο αντιπρόεδρος κος Τσικαλάς σημείωσε ότι αν δεν αποκατασταθεί η βλάβη δεν μπορούν να ξέρουν πότε θα επανέλθουν τα τρία εβδομαδιαίως δρομολόγια στο γύρο της Αμανής, ενώ ο Αντιδήμαρχος, Κ. Ρυμικής αναγνώρισε το δίκαιο αίτημα των κατοίκων λέγοντας ότι σήμερα στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου θα ενημερώσει το Σώμα ώστε να διερευνηθούν τρόποι επέμβασης του δήμου.
«Δυστυχώς το νομοθετικό πλαίσιο δεν μας επιτρέπει να αναλάβει ο δήμος μεταφορικό έργο», ανέφερε ο αντιδήμαρχος και πρόσθεσε ότι θα αναζητηθούν - αν υπάρχουν- άλλες εναλλακτικές, όπως να εκτελεστούν δρομολόγια από άλλους ιδιώτες π.χ. τουριστικών λεωφορείων. Θύμισε δε ότι ο το υπεραστικό ΚΤΕΛ χρηματοδοτείται με 50.000 ευρώ για τα επίμαχα δρομολόγια, χωρίς να μπορεί τελικά να φέρει σε πέρας τη συγκεκριμένη υποχρέωση.