
Πρόσφατα έγινε μια εκδήλωση στο Ομήρειο με θέμα τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νέων, όπου μίλησαν δύο γυναικολόγοι, μία ψυχολόγος, ο Σ. Γεραζούνης ο αφροδισιολόγος (εκτός προγράμματος) και βέβαια το κοινό που συμμετείχε με ενδιαφέρουσες ερωτήσεις αλλά και απόψεις, υφαίνοντας έτσι το ψυχογράφημα της κοινωνίας μας. Το οργάνωσε ο κ. Μαρής ο φαρμακοποιός και η ομάδα του, που απ’ ό,τι φαίνεται, βλέπει την παρακμή μας και προσπαθεί να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα…
Πήγα και παρακολούθησα την εκδήλωση επειδή όλο και κάτι μπορεί να μάθει κανείς ακόμα και από ένα παιδί, πόσο μάλλον από ειδικούς επιστήμονες, στους οποίους αξίζουν βέβαια πολλά συγχαρητήρια.
Έχουν περάσει πολλές ημέρες από εκείνη την μέρα και αν και έχω άποψη για το θέμα, δεν θέλησα να πω η να γράψω κάτι μέχρι σήμερα. Όμως δεν άντεξα και μετά τη δολοφονία εκείνης της δυστυχισμένης φοιτήτριας στη Ρόδο, από εκείνους τους αρρωστημένους «γκόμενους» το αποφάσισα.
Εγώ από την πλευρά μου θεωρώ, ότι τα προβλήματα που φαίνεται ότι πηγάζουν από την ανθρώπινη σεξουαλικότητα στην πραγματικότητα εισβάλουν σ’ αυτήν από άλλους τομείς της ανθρώπινης ύπαρξης, με σκοπό να την χρησιμοποιήσουν έμμεσα, δηλαδή για άλλους σκοπούς και όχι για τους προφανείς, που είναι η άμεση ευχαρίστηση, η ηδονή και η τεκνοποιία. Χρειαζόμαστε γενικότερη διαπαιδαγώγηση και όχι απλώς σεξουαλική.
Υπάρχει η πάσης φύσεως εκπόρνευση με στόχο το οικονομικόόφελος και δεν εννοώμόνο το αρχαιότεροεπάγγελμα του κόσμου, την πορνεία. Άλλωστε σε μια τέτοιου είδους οικονομική σχέση όπου ωφελείται οικονομικά μόνο το ένα μέρος, την σεξουαλική ευχαρίστηση μπορεί να την νοιώθει, όχι μόνο ο πελάτης ή ο σύζυγοςαλλά και η ίδια η πόρνη. Έτσι δεν είναι; Προφανώς αναφέρομαι στους γάμους συμφέροντος, όπου τα περί δικαιοσύνης και ισότητας των δυο φύλλων πάνε από εκεί που ήρθανε … περίπατο.
Σ’ αυτό ακριβώς το σημείο εισβάλει η κάθε είδους εξουσία που λέει ότι με τον παρά μου γ… και την κυρά μου αλλά και η κυρά σαν «τέτοια» που είναι βρίσκει τον τρόπο να χρησιμοποιήσει την σεξουαλικότητα της για να εκδικηθεί. Την άσκηση εξουσίας με θύμα την σεξουαλικότητα την βλέπουμε επίσης σε κάποιον που «πηδά» π.χ. ή προσπαθεί να…. τη γυναίκα του εχθρού του ή του ανταγωνιστή του. Τί διαπαιδαγώγηση χρειάζεται αυτός ο άνθρωπος; Όταν τα κορίτσια ονειρεύονται να κοιμηθούν με τον πιο δημοφιλή «γκόμενο» τότε οι συμβουλές του μπαμπά, για την αναγκαιότητα και για τα καλά της μονογαμίας, ωφελούν μόνο την εικόνα του η δε σεξουαλική διαπαιδαγώγηση έτσι όπως είναι περιορισμένη στο τεχνικό μέρος τελικά βοηθά μόνο τους «γκόμενους» και όχι τους εραστές. Ξέρεται, εννοώ τον Έρωτα, την ερώτηση, την ερωμένη, τον ερωτευμένο, κτλ. Κάθε χρόνο του Αγίου Βαλεντίνου με πιάνει θλίψει, όχι γιατί μου φταίει ο Άγιος, αλλά γιατί δεν γίνεται καμιά αναφορά στο «Συμπόσιο του Πλάτωνα» και στα περί Έρωτος διδάγματα που προκύπτουν απ’ αυτό το βιβλίο. Γι’ αυτό πολλαπλασιάζονται οι «γκόμενοι» και οι «γκόμενες» μέσα στα σπίτια σας. Για την ακρίβεια πιστεύω ότι υπάρχει ένας αυτοτροφοδοτούμενος σεξουαλικός προσανατολισμός προς κάθε άλλη κατεύθυνση εκτός ερωτικού πλαισίου.
Θα μπορούσα να τον ονομάσω «σεξουαλικό αποπροσανατολισμό» όμως δεν θα ήταν σωστό διότι η λέξη sex και τα παράγωγα της, είναι ξένη και έχει να κάνει περισσότερο με την γενετήσια ορμή σε βιολογικό δηλαδή πιο ζωώδες επίπεδο, ενώ ο Έρωτας είναι κάτι άλλο. Έτσι όταν τα ζώα κάνουν sex δεν είναι αποπροσανατολισμένα αλλά εντελώς προσανατολισμένα σ’ αυτό που κάνουν, το οποίο όμως δεν είναι έρωτας. Επειδή λοιπόν ο έρωτας είναι κάτι άλλο, για αυτό η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου δεν είναι η ημέρα των ερωτευμένων. Άλλωστε love σημαίνει αγάπη όχι έρωτας. Είναι ντροπή για έναν Έλληνα να μην γνωρίζει τη διαφορά.
Ο Σωκράτης αναφέρει στο Συμπόσιο ότι η δασκάλα του, του είπε ότι ο έρωτας, είναι γιος του Πόρου και της αθάνατης θεάς της φτώχιας της Πενίας η οποία ζητιανεύοντας μια μέρα στον Όλυμπο, στο τραπέζι όπου γιορτάζονταν τα γενέθλια της Αφροδίτης βρήκε τον Πόρο μεθυσμένο, από το πολύ νέκταρ και ξάπλωσε μαζί του. Έτσι γεννήθηκε ο Έρωτας ο γιος του Πόρου, ο οποίος Πόρος ήταν ο καλύτερος κυνηγός του κόσμου και μπορούσε να βρει και να πετύχει με το τόξο του, ότι επιθυμούσε η ψυχή του αλλά και η ψυχή των θεών ακόμα. Για αυτό ο Πόρος αν και θνητός ανέβαινε στον Όλυμπο με τα κυνήγια του και έτσι τον βρήκε η Πενία μεθυσμένο, η οποία ας σημειωθεί ότι δεν είχε κανέναν πόρο γιατί ήταν η ενσάρκωση της φτώχιας, ο δε Πόρος ήταν θνητός όπως θνητοί και πεπερασμένοι είναι όλοι οι πόροι της γης.
Από αυτή τη σχετικά παράδοξη ένωση του Πόρου και της Πενίας, δηλαδή ενός θνητού και μιας αθάνατης θεάς, γεννήθηκε ένας δαίμονας, ο έρωτας, ο οποίος περιέχει τα χαρακτηριστικά των γονέων του. Μοιάζει δηλαδή και στους δυο. Εξωτερικά είναι γυμνός σαν τη μαμά του που δεν έχει ρούχα να φορέσει και κουβαλά το τόξο και τα βέλη του καλύτερου κυνηγού. Εσωτερικά νοιώθει πενία δηλαδή φτωχός και όλο ψάχνει να βρει ωθούμενος από την ανάγκη αλλά και από το ταλέντο και τις ικανότητες του πατερά του.
Του δόθηκε σκόπιμα, το όνομα Έρως ή Έρωτας και τα παράγωγα του, διότι όταν ήδη κατέχεις κάτι, δεν το αναζητάς ούτε αναρωτιέσαι για την ύπαρξη του. Ρωτάς, δηλαδή ερωτάς, μόνο για κάτι που δεν γνωρίζεις ή δεν κατέχεις, κάτι δηλαδή που θέλει ψάξιμο για να βρεθεί στην πραγματικότητα. Ο έρωτας κυνηγάει τις απαντήσεις. Τις ψάχνει και τις βρίσκει επειδή είναι δαιμόνιος και έτσιμόνοαυτόςμπορεί να φέρνει τα πράγματα από τη μη ύπαρξη στην ύπαρξη. Όλο το σύμπαν είναι απάντηση σε μια σειράερωτήσεων που αρχίσαμε να κάνουμε σαν άνθρωποι και σαν ανθρωπότητα, από τότε που γεννηθήκαμε μέχρι σήμερα. Για αυτό οι αρχαίοι έλληνες πίστευαν ότι ο έρωτας υπήρχε πριν τη γέννηση του Σύμπαντος του κόσμου! Ήμουν και εγώ εκεί! Ο ίδιος ο ερχομός ενός παιδιού από τη μη ύπαρξη στην ύπαρξη, είναι αποτέλεσμα της ερωτικής διαδικασίας. Η δημιουργία ενός αυθεντικού έργου τέχνης, επίσης. Δεν θα υπήρχε Τέχνη και Επιστήμη χωρίς την ύπαρξη του ερωτικού στοιχείου!
Έτσι, ο έρωτας είναι δημιουργός της ανθρώπινης συνείδησης. Ο Συνειδητοποιός! Για αυτό καταδιώκεται από κάθε είδους εξουσία, η οποία και να μπορούσε, δεν θέλει να κατανοήσει τον έρωτα, για να μπορεί έτσι να μένη προσκολλημένη στις προσφιλείς προκαταλήψεις των ανθρώπων τις οποίες συντηρεί με την ουσιαστικοποίηση και στις οποίες βασίζει τη δύναμή της. Άλλωστε η συνειδητοποίηση είναι ο μεγαλύτερος εχθρός των προκαταλήψεων. Γνωρίζατε ποιοι καταδίκασαν τον Σωκράτη, τώρα γνωρίζεται και το γιατί.
Για όσους λοιπόν ασχολούνται με το sex και την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, έχω να πω ότι, καλό είναι και το sex όμως υπάρχουν και καλύτερα π.χ. ο Έρωτας!
Αν σας αρέσει να ασκείτε κάποιου είδους εξουσίας, απλώς ξεχάστε Τον, άλλωστε το sex είναι καλό για όλα τα ζώα…































