Χίος, Τρίτη 14 Ιουλίου

Η στρατηγική της Amera για Νηρεύς και Σελόντα

Σχεδιασμός: Κοινό εμπορικό brand, ταυτότητα στο ελληνικό ψάρι και νέα προϊόντα
Τρί, 03/04/2018 - 15:03

Κοινό εμπορικό brand, δημιουργία ταυτότητας στο ελληνικό ψάρι και διεύρυνση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου με νέα είδη είναι, σύμφωνα με πληροφορίες της «Ναυτεμπορική», τα βασικά σημεία του σχεδιασμού της Amerra Capital Management για την «day one» του ισχυρού σχήματος ιχθυοκαλλιέργειας που θα δημιουργήσει μετά την απόκτηση των εταιρειών Νηρεύς και Σελόντα.

Αναλυτικά στην έντυπη "Ναυτεμπορική" σε ρεπορτάζ της Δανάης Αλεξάκη, σημειώνονται τα εξής:

"Έχοντας βγάλει την καλύτερη «ψαριά» στον διαγωνισμό των τραπεζών για την πώληση των δύο εταιρειών, στο στόχαστρο της Amerra είναι η επαναφορά της ελληνικής ιχθυοκαλλιέργειας στην πρώτη θέση της αγοράς της μεσογειακής καλλιέργειας και, προκειμένου να κερδηθεί πίσω το «στέμμα» από την Τουρκία, το fund επιδιώκει να δημιουργήσει «ταυτότητα στο ελληνικό ψάρι» για τις διεθνείς αγορές. Στόχος είναι να δημιουργηθεί μια νέα κατηγορία για τους καταναλωτές του κόσμου: αυτή των ελληνικών ψαριών. Οι επιδιώξεις της Amerra βασίζονται στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που έχει η προστιθέμενη αξία της ποιότητας των εγχώριων προϊόντων σε σχέση με τις χαμηλές τιμές του ανταγωνισμού. Προς τούτο, η Amerra θα εφαρμόσει κοινή εμπορική πολιτική ενός brand name, υπό την ομπρέλα του οποίου θα διατίθενται όλα τα προϊόντα των εταιρειών που ελέγχει, ήτοι των Ανδρομέδα, Νηρέας και Σελόντα.

Παράλληλα, ο τομέα έρευνας και ανάπτυξης βρίσκεται υψηλά στην ατζέντα της επόμενης μέρας, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι υπάρχουν ισχυρές βλέψεις για ανάπτυξη νέων ειδών στο πλαίσιο και της αυξημένης τεχνογνωσίας που υπάρχει στο πεδίο του σολομού. Το πλάνο προβλέπει σημαντικές επενδύσεις για επανατοποθέτηση και ανάπτυξη προϊόντων στις διεθνείς αγορές, αναβάθμιση του εξοπλισμού και εν γένει ενίσχυση των εταιρειών.  Χωρίς να αποκαλύπτουν το ύψος των προβλεπόμενων κεφαλαίων, πηγές προσκείμενες στο fund επισημαίνουν ότι «η Amerra μπορεί να καλύψει χωρίς πρόσβαση σε νέο δανεισμό το όλο εγχείρημα».

Οι σκόπελοι
Ωστόσο, μέχρι να περάσουν επίσημα στα χέρια της Amerra οι δύο εταιρείες μεσολαβεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό χρονικό διάστημα, που υπολογίζεται στους έξι μήνες, καθώς θα πρέπει η όποια συμφωνία με τις τράπεζες να εγκριθεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, ενώ παράλληλα θα πρέπει να «τρέξουν» και οι απαραίτητες διαδικασίες που αφορούν την υποχρεωτική δημόσια πρόταση για την εξαγορά των μετοχών, δεδομένου ότι και οι δύο εταιρείες είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο. 

Αναφορικά με την έγκριση της συμφωνίας από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι είναι πιθανόν να συνοδευτεί με εισήγηση για παραχώρηση μικρού αριθμού δραστηριοτήτων, π.χ. μονάδες εκτροφής. Αυτό που φαίνεται, πάντως, ότι προβληματίζει στην παρούσα φάση την πλευρά της Amerra είναι η εξασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας των δύο εταιρειών μέχρι τη μέρα που θα περάσουν στον έλεγχό της, με σημείο αιχμής τη διατήρηση ανταποδοτικών εμπορικών πολιτικών, καθώς επίσης και την ύπαρξη αυξημένης επιτήρησης των μετοχών εν όψει και της υποχρέωσης για δημόσια πρόταση εξαγοράς. Όσον αφορά το ενδεχόμενο διατήρησης των δύο εταιρειών στο ταμπλό του Χρηματιστηρίου Αθηνών μόλις περάσουν στον έλεγχο της Amerra, οι πληροφορίες δίνουν μικρές πιθανότητες.

Στο μεταξύ, ακόμα ένα σημείο το οποίο προκαλεί έντονη ανησυχία, όχι μονάχα στην Amerra, αλλά και σε όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου, αφορά την υλοποίηση του χωροταξικού σχεδιασμού για την υδατοκαλλιέργεια, δηλαδή η καθυστέρηση θέσπισης οργανωμένων θαλάσσιων εκτάσεων εντός των οποίων χωροθετούνται μονάδες υδατοκαλλιέργειας (ΠΟΑΥ). Υπενθυμίζεται πως το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις υδατοκαλλιέργειες θεσπίστηκε το 2011 και η καταληκτική ημερομηνία ίδρυσης των ΠΟΑΥ είναι τον Νοέμβριο του 2019. Το ρίσκο για τις εταιρείες επικεντρώνεται στο γεγονός ότι από τις 5/11/2019 οι άδειες υδατοκαλλιέργειας θα είναι δυνητικά ευάλωτες σε τυχόν καταγγελίες, ενώ όσο εκκρεμεί και το χωροταξικό δεν μπορούν να «τρέξουν» ούτε σχεδιασμοί εκσυγχρονισμού υφιστάμενων μονάδων, άρα επί της ουσίας ο όποιος επενδυτικός σχεδιασμός «παγώνει».

Σχετικά Άρθρα

Τρί, 14/07/2020 - 06:29

 

Στον τομέα της ασφάλισης Αυτοκινήτου, όπου η υποχρεωτικότητα περιορίζει τα κριτήρια συχνά στο οικονομικότερο ασφάλιστρο, η INTERAMERICAN και η Anytime προβάλλουν μια σειρά από σημαντικά πλεονεκτήματα που χαρακτηρίζουν την ιδιαίτερη οργάνωση και παροχή εύρους υπηρεσιών στον κλάδο. Μολονότι και στην τιμολόγηση η εταιρεία είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική, διαφορά αξίας εντοπίζεται και στις υπηρεσίες που συνοδεύουν την ασφάλιση και συγκεκριμένα:

  • Οδική Βοήθεια: τα οχήματα της INTERAMERICAN Βοήθειας έχουν τον τρόπο να φθάνουν άμεσα στον ασφαλισμένο, μέσω της πρωτοποριακής εφαρμογής Drive On και να ολοκληρώνεται γρήγορα όλη η απαιτούμενη υποστήριξη του οχήματος.
  • CarPoint: παρέχεται ολοκληρωμένη αντιμετώπιση/διαχείριση μιάς ζημιάς στην ιδιόκτητη, πρότυπη μονάδα Αποζημίωσης και Επισκευής Αυτοκινήτων.
  • Νομική Προστασία: ο πελάτης έχει απεριόριστη κάλυψη εξόδων νομικής προστασίας για αντιμετώπιση ενδεχόμενης δικαστικής περιπέτειας χωρίς κόστος.
  • Ολική Κλοπή: παρέχεται αποζημίωση σε 45 μόνο ημέρες, ενώ καλύπτονται πλέον και δίκυκλα.
  • Γραμμή Υγείας 1010: οι υπηρεσίες υποστήριξης της υγείας από την εταιρεία λειτουργεί και για τους πελάτες ασφάλισης Οχημάτων, για απεριόριστες ιατρικές συμβουλές, με ένα τηλεφώνημα οποιαδήποτε ώρα, όλες τις ημέρες.

Στο οικοσύστημα Μετακίνησης που «γεμίζει» σταδιακά από την INTERAMERICAN και την Anytime, δημιουργείται ποιοτική διαφορά για τον πελάτη με γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που διευκολύνουν συνολικά τις οδικές μετακινήσεις. Οι παροχές προωθούν την ασφαλέστερη οδήγηση και δίνουν στους πελάτες πρόσβαση σε υπηρεσίες που τους διευκολύνει να διατηρήσουν το όχημά τους σε καλύτερη κατάσταση, ενώ παρέχονται και εκπτώσεις σε χρηστικής αξίας προϊόντα για την μετακίνησή τους. Έτσι, επιπλέον της τηλεματικής υπηρεσίας με την εφαρμογή Drive ON για άμεση οδική βοήθεια, παρέχονται:

  • Service αυτοκινήτου: σύγχρονη λύση για το service, σε συνεργασία με την πλατφόρμα Autoduder. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να βρει το καταλληλότερο και οικονομικότερο service στην περιοχή όπου κινείται, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
  • Αγορά μεταχειρισμένου οχήματος: σε συνεργασία με την πρωτοποριακή πλατφόρμα Spotawheel, παρέχονται οι πιο αξιόπιστες επιλογές για το επόμενο όχημα του πελάτη, με επιβεβαιωμένα χιλιόμετρα και με εγγύηση μέχρι και 5 χρόνια.
  • Αλλαγή ελαστικών: σε συνεργασία με τη Michelin, παρέχεται έκπτωση στην αγορά και τοποθέτηση νέων ελαστικών στα εξουσιοδοτημένα σημεία.
  • Εύρεση Parking: σε συνεργασία με τη Parkaround παρέχεται έκπτωση στη κράτηση θέσης parking, ώστε να είναι πάντα τα οχήματα των πελατών μας προστατευμένα.